جشن بلتان
 
آنتی صهیون אנטי ציון
18 / 8 / 1390برچسب:ایلومناتی, :: 7:43 ::  نويسنده : סאגדה       

11سپتامبر یک کار کاملا داخلی بود هرچند می دانیم که خوانندگان این سایت همگی از آن اگاه هستند به خاطر همین چرا باید برای ما مرده یا زنده ی بن لادن مهم باشد؟ آیا او واقعا مرده؟ آیا او ۹ سال پیش مرده؟ چه کسی واقعا می داند؟ مادر زمانه ای غیر واقعی زندگی می کنیم پر از دروغ ، حادثه های ساختگی تولید رسانه . چرا مرگ بن لادن در روز" اول می" رخ داد؟ شاید چون برای مرموز ترین زمان سال که با عروسی سلطنتی مقارن بود قربانی لازم بود .

Beltane

 


مرد چوبی در جشن بلتان 2004 به آتش کشیده شده

.

روز اول می در بعضی فرهنگ ها تعطیل مذهبی مهم به شمار میرود مخصوصاً در محافل اسرار امیز آموزه های ایلومیناتی این روزبه عنوان دومین روز مهم سال تلقی می شود . در واقع فرمان "ایلومیناتی باواریا" در اول می 1776 بنا نهاده شد . این مراسم در اروپا به نام جشن بلتان معروف است یک جشن باستانی گائلیک شهوت و حاصلخیزی . .. وخون قربانیان .

 

"ظاهرا آنها به گمان خود با قربانی کردن حیوانات باعث تضمین باروری محصولات خود میشدند . هر پنج سال یک بار در لند سلز انسانها را قربانی می کردند مجرمین ساختگی و اسرای جنگی قربانیان این مراسم بودند آنها به دست جادوگر (کشیش) قربانی می شدند با این حال طرز مرگشان متفاوت بوده بسیاری با تیر کشته می شدند. اما در آیین " گوالیش سلت" قربانیان را زنده زنده در آتش عظیم می سوزاندند"

.

تاریخچه ی جشن بلتان بر میگردد به جشن خدای سومریان "انیل". کسی که ما به عنوان "بعل" او را میشناسیم . گفته میشود ریشه ی کلمه ی بلتان از بعل گرفته شده. جشن های بلتان خیلی شبیه به برگزاری آیین سنتی خدای باستان است. این شباهت مرموز بین دو فرهنگ بسیار دور از هم ، جای بحث دارد که خودش می تواند موضوع یک مقاله باشد. تنها چیزی که مسلم است این است که بعل یک چهره ی بسیار مهم در آموزه های ایلومیناتی است.

.

" در آیینهای الحادی خاور میانه ای آمده است : بعل کشته شد وبه دنیای تبهکاری هبوط کرد که در ان هنگام با قدرت "آنات" خواهرومعشوقه اش به زندگی برگشت. در نتیجه بعل با آمدن فصل بهار و بار دهی محصولات درآمیخت.این در جشن های بلتان نمایان شد تا جایی که به ازدواج نمادین خدای زمستان والهه بهار (شاه زمستان و ملکه می ) منجر شد.ملکه می در جشن ها نماد مادر زمین بود. کلمه بعل در عربی یعنی ارباب یا همسر . شاه زمستان و ملکه ی می باهم آمیختند، زمین و آسمان یکی شدند و به صورن نمادین ، رویش و حیات در رگهای طبیعت و حیوانات و انسانها جاری شد. جان آدامز.نوشته های انتخابی جان آدامز

.

"بخشی از فرقه بعل و اشتر بر این باور است که میتوان نیروهای موجود در طبیعت را با مناسک جادویی مخصوصا هم نوایی جادو و سکس کمک یا کنترل کرد.مقام اکسیلیک رموزی را به فرقه ی بعل پئور داد که شامل رواج و افراط عیاشی و بی بندوباری بود. در قله های تپه ها و کوه ها این فرقه به خاطر بخشندگان رونق گرفت و " در زیر هر درخت سبز " بی بندو باری افسار گسیخته ای بود که اینها همه برای تضمین فراوانی محصولات انجام می شد. قربانی انسان که سوختن او با آتش خشم وخشو.نت زیاد و اعمال آیینی رکوع و بوسه و آماده کردن قالب مقدس همراه بود در زمره گناهکارانی قرار داشت که مقام اکسیلیک آنها را اعلام کرد، و نشان میدهد که فرقه بعل (و اشتر) مشخصه های بارزی از پرستش را دارد که امروزه در بخش های مختلفی از جهان سامی (وغیر سامی) دوباره تکرار میشود هر چند با اسامی دیگر". رابرت سون اسمیت و جورج اف مور-بعل

.

امروزه اعتقادات و آیین های الحادی باستانی بخش پیچیده ای از روشها و آیینهای جواجع مخفی راتشکیل میدهد . آیینهایی که به آرامی به جوامع امروزی تزریق میشود . مناسکی که گرچه قبلاً بصورت مخفی برگزار میشده ، اما امروز به نوعی به شکل گسترده و باشرکت مردم برگزار و گرامی داشته میشود .

.

 

 

در سال 2001 حدود پانزده دقیقه بعد از اصابت دومین هواپیما با ساختمان تجارت جهانی عکس بن لادن از تلویزین پخش شد او گزینه مناسبی بود برای ترساندن مردم امریکا. این قربانی اجازه تهاجم بلامنازع به افغانستان و بعد از آن عراق را صادر کرد. او حتی باعث تصویب اشتباهی بزرگ به نام قانون میهن پرستی شد. در سال 2011 دوره سودمندی بن لادن به پایان رسید. به علاوه دولت اوباما به یک کار برجسته نیاز داشت تا میزان رای خود را در انتخابات بعدی بالا ببرد. در نتیجه در ترکیب مناسک کلاسیک رمزی با سیاست های عملی مرگ بن لادن در اول می 2011 با پیروزی و شادمانی اعلام شد.

 

این خبر از طریق CNN ، NBC ، CBS ، ABC ، و فاکس میلیونها بیننده را از مرگ یک انسان در روز قربانی برای بعل خوشحال کرد همانند رعیت باستان که از تقدیم قربانی انسان به بعل شاد می شدند .

دقیقاً مشابه اعلام خبر کشتن یک انسان در روز عید قربان سال 2006 که میلیونها مسلمان را شاد کرد!

.

.

صدام باید اعدام میشد ، اما چرا بعد از کش و قوس های فراوان و دقیقاً در روز عید قربان؟

.

آتش بازی جشن بلتان اول می

.

در یک حرکت بی سرو صدای سیاسی و ایلومیناتی ورژن جدیدی از جشنواره قربانی انسان در روز اعلام خبر مرگ بن لادن ارائه می شود که توده مردم باید مراسم قربانی کردن یک انسان را جشن بگیرد بدون اینکه بداند در یک جشن بسیار مهم الحادی شرکت داشته است . . .


نظرات شما عزیزان:

محیا
ساعت1:09---23 آبان 1390
سلام. ممنون که سر زدید
پنچ شنبه ها کلاس دارم نمی رسم بیام جلسه استاد رائفی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

זה בלוג לאסוף חומרים על זרמי היהדות צמחו בהיסטוריה האנושית
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک:منو با اسم آنتی صهیون و آدرس anti.zion.LXB.ir لینک کنین بعد مشخصات لینک خودتون رو اینجا بنویسین .

در صورت لینک کردن من خودکار لینک میشین 





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 103981
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1